Pages

Friday 30 May 2014

'true friend'

hi hello Assalamualaikum.
      i'm just wondering,is 'true friend' really exist? are u sure man? hm. start 2011,aku hilang kawan sejati. sejak tu,aku tekad untuk cari kawan sejati masa alam sekolah menengah. dan 2013,aku jumpa. dan aku bahagia. lepastu aku sedih. sebab kawan tu pindah. ok. aku boleh terima. naik 2014, kawan sejati yang paling aku sayang,yang aku agungkan sangat tu,hilang. hilang macam tu je. mana diri dia yang dulu,aku tak tahu. maaflah aku tak boleh tipu diri sendiri seh. ha tengok jujur tak aku hehe. sayang,betul ke kau sayang aku macam aku sayang kau masa 2013? betul ke kau ni kawan sejati yang selama ni aku cari? kalau betul pernah tak kau mengumpat belakang aku? kalau betul macam mana aku boleh tersinggung perasaan hati jantung ni? kalau betul kenapa.......
      sampai sekarang aku fikir, aku ni memang tak layak ke nak dapatkan teman sejati? memang kalau tak lawa tak boleh dapat teman sejati eh? ke kau tak boleh terima sikap over aku? sikap nerd aku? sikap noob aku? semua kekurangan aku? ke dulu kau fikir aku ni perfect? ke istilah 'true friend' memang tak boleh ada dalam kamus hidup aku? ke camne eh ha gitu. bukan maksud aku takde terus la kan,tapi takkan guy bestfriend aku nak buat 'true friend'? tak relevant langsung! bukannya aku tak rapat dengan budak perempuan. bukannya aku ni dipulaukan. bukan kan.........
      kalaulah ada yang faham perasaan aku,kalau la semua orang suka kawan dengan aku. kalaulah aku takde musuh. kalaulah dalam diri ni takde rasa nak mengumpat orang. kalaulah........
      dunia. zaman moden. kalau la zaman tak moden moden,aku rasa diorang tak pilih rupa kan untuk berkawan. ha,mana nak cari true friend ni,ada tak jual dekat kedai 2ringgit? watsons ke? starbuck maybe? or secret recipe? hahaha ok lah kalau zaman dah moden sangat bagitahu den ye kat mana ada jual. online shop pun boleh la haha moden kan hm bye Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment