Pages

Thursday 18 September 2014

Nur Hafizah Nordin.

Hi Assalamualaikum sssssup?
     hiks lama tak jumpe ye dak? sorrylah saya stress heheh sangat. seriously,im not impressed with my exam's result. huh. #ihatemyexamsresultforujianbulanan2tingkatan2tahun2014forevereverevereverever. u know what,math memang mencabar tahap kesabaran saya tahun ni,bulan ni,minggu ni,harini,jam ni,minit ni,dan saat ni. hahaha lawak ke? tak lawak eh? sorry. ok lets
     weh,kau tahu tak? aku suka sangat nama aku,nur hafizah nordin.such a nice name! thanku ibu,ayah,atuk,nenek,tok awang,tok nah. iloveloveloveloveloveloveloveloveuollssomuch mwah mwah! nak tahu nape tak nape tak nape tak? sebab sukalah hahahaha idk why,tapi rasa sedap. 
     memang dulu tak suka sangat nama hafizah ni.masa tadika kan ada budakbudak laki suka ejek aku pizzahut. aku kan gembeng,so aku sensitif dengan bende bende macam ni. lepastu aku ada jugaklah fikir,"hish ibu ngan ayah ni,kenapalah bagi nama aku nak dekat sama ngan pizzahut? takde nama lain ke apa? apesal lah aku tak bagi nama aku sendiri?" hahaha kelakar kan? nak type pun rasa nak gelak fuh.
ok dah tu je kbaii assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment